Tehnologiile Vectron, prezentate la Foodservice & Hospitality Expo

 

 

Foodservice & Hospitality Expo este unica expoziție internațională din România, dedicată industriei Horeca. Timp de 3 zile, între 20 și 22 octombrie, furnizori de produse alimentare și non-alimentare, furnizori de mobilier, echipamente și soluții pentru operatorii din această industrie, vor avea ocazia să prezinte ultimele tendințe din domeniu.

Vectron va fi prezent în cadrul acestei expoziții cu soluții de ultimă generație în materie tehnologică, care asigură desfășurarea afacerii în condiții optime. Pentru o mai bună înțelegere a utilizării și aplicării acestor tehnologii, Vectron va susține și un workshop duminică, 21 octombrie, începând cu orele 15:15, cu tema “Când este rentabilă investiția în tehnologii mobile pentru preluarea comenzilor de la masă?”.

Sistemele care vor putea fi admirate și testate la acest eveniment vor fi:

 

  • Sisteme POS fixe și mobile

Sistemele POS Vectron pot fi utilizate, configurate și dezvoltate aproape nelimitat, pentru a permite personalului să efectueze și, chiar și să automatizeze acțiuni de zi cu zi precum procesul de vânzare, monitorizarea stocurilor, pontajul, comunicarea internă între operatori și management, servirea în paralel a clienților de la unul sau mai multe terminale POS.

Terminalele POS mobile reduc distanțele de mers pe jos, optimizează rutina de lucru și minimizează plasarea personalului. Acestea trimit comenzile direct la bucătărie sau la imprimantele de la bar. Astfel, se evită blocările pe dispozitivele de staționare în momentele de vârf. În același timp, reduce timpul de așteptare pentru clienți, deoarece comenzile sunt deja pregătite în timp ce chelnerul servește la alte mese.

 

Dacă se utilizează o imprimantă mobilă, încasarea și facturarea au loc direct la masă. Datorită sistemelor mobile, personalul poate salva mult timp evitând deplasarea de la o masă la alta pentru comenzi. Un chelner/ ospătar poate servi mai mulți clienți, astfel încât să fie nevoie de un personal mai mic- un avantaj important în momentele de lipsă a personalului.

 

  • Aplicația Bar-Kitchen Manager

 

Aplicația Bar-Kitchen Manager este un instrument perfect pentru comunicarea dintre personalul din bucătărie și ospătari.

Această aplicație permite, de asemenea, adăugarea priorității pentru o anumită comandă. În acest caz, comanda respectivă va apărea automat pe ecranele din bucătărie cu specificația “VIP”.

Cu ajutorul unei astfel de aplicații Vectron poate asigura: un mod de lucru liniștit și liniar, o eficientizare a întregului proces de comandă, sincronizarea ecranelor de comandă, un flux neîntrerupt al comenzilor și prioritizarea felurilor de mâncare.

 

  • Sistem de Cash Automation

Integrarea unui sistem de cash automation în sistemele POS creează o nouă soluție inteligentă, care permite comercianților să monitorizeze eficient și în timp real toate operațiunile financiare.

Sistemele POS Vectron pot fi integrate cu soluțiile Glory Global pentru cash automation. Cu ajutorul acestei tehnologii, toate bancnotele și monedele pot fi numărate automat.

Datorită ghidării intuitive a utilizatorilor (sistemul fiind orientat către nevoile clientului), monedele și bancnotele pot fi introduse cu ușurință în aparat, iar suma finală este afișată automat ambelor părți. Deoarece clienții preiau procesul de plată în mod independent, personalul are mai mult timp, care poate fi investit în consultanță sau alte servicii.

 

  • MyVectron Reporting App

Aplicația myVectron Reporting-App  garantează acces în timp real prin telefon sau tabletă la cele mai importante cifre de afaceri pentru fiecare punct de lucru, dar și pentru întreaga companie.

Indiferent de locație sau de oră, această aplicație este ușor de operat și asigură o imagine de ansamblu rapidă pentru vânzările curente per operator, per produs, per oră sau în total. Sunt prezentate valori de referință trecute și se realizează o estimare pe baza cifrelor prezente. De asemenea, se pot vedea tendințe și estimări ale vânzărilor la nivel de punct de lucru. Rapoartele și graficele clar structurate vă ajută să înțelegeți valorile dintr-o privire.

Aplicația facilitează verificarea online, în timp real, a celor mai importante date ale afacerii, compararea cu date anterioare și prevenirea unei evoluții nedorite.

 

  • Supraveghere video Mobotix integrată

Menținerea unui control asupra supravegherii punctului de lucru este esențial pentru a vă menține afacerea și angajații în siguranță. Unul dintre cele mai importante avantaje al utilizării acestei soluții video, gestionată profesional, este flexibilitatea management-ului, astfel încât puteți verifica oricând situația actuală a vânzărilor și a activităților din spațiul dvs., doar printr-o conexiune la internet.

Jurnalul tuturor operațiunilor din sistemul POS Vectron – vânzări, corecții, anulări, etc. – sunt trimise în mod continuu către o cameră MOBOTIX sub forma unor evenimente și legate în mod inteligent cu înregistrarea camerei video.

Centrul de Management MOBOTIX (MxMC) 1.7 poate fi folosit pentru a căuta în mod convenabil printre datele primite de la POS-ul Vectron, bazate pe criterii individuale, iar imaginea coroborată respectivă poate fi afișată pentru fiecare eveniment. Utilizatorii pot vizualiza imaginile video, salvate în formă criptată, din biroul lor, precum și de oriunde din lume – cum ar fi chiar sediul companiei, cu o conexiune securizată la internet.

 

  • Pagerul JTech

Pagerul JTech reprezintă mijlocul de comunicare perfect între personalul din bucătărie și cel din restaurant, fiecare dintre părți fiind anunțată prin intermediul acestuia atunci când un fel de mâncare este în preparare. Semnalele luminoase sau sonore ale pagerului îi mențin pe ospătari actualizați în legătură cu statusul comenzii.

Acest pager este unul dintre cele mai populare pagere de personal pentru restaurante, depozite, spitale și multe altele.

 

  • Silent Ordering System

Silent Ordering System face posibilă comunicarea cu clienții într-un mod eficient, discret și confortabil.

După ce clienții au comandat și au plătit pentru mâncarea lor, aceștia primesc un pager cu care se așează la masa lor. Când mâncarea este gata, restaurantul trimite un semnal pagerului, iar acesta emite semnale sonore și luminoase. Astfel, clienții știu când își pot prelua comanda.

 

  • Table Call, Service Call

Sistemul Table Call oferă afacerii beneficii măsurabile și un flux de lucru mai fluidizat.

Sistemul constă într-un buton discret și elegant “Table Call”, care poate fi plasat simplu și ușor în orice locație. Printr-o simplă atingere, acesta va transmite un mesaj către ceasuri personalizate care informează despre masa unde este nevoie de servicii din partea restaurantului.

Sistemul este proiectat pentru medii dificile atât în interior, cât și în exterior, iar butoanele “TABLE CALL” sunt rezistente la apă. Sistemul economisește timpul și resursele angajaților și creează o experiență mai bună de servicii instante pentru clienții sau vizitatorii dumneavoastră. Poate fi utilizat în mai multe medii diferite, precum restaurantele, hotelurile, companii retail, centre logistice și locații de producție.

 

 

  • Aplicația de rezervari online

 

Vectron a lansat aplicația de rezervari online, un sistem care înlocuiește agendele obișnuite și confuze cu un sistem practic de rezervări, cu multe funcționalități extra. Prin intermediul aplicației este posibilă automatizarea procedurii de rezervare și menținerea unui rezumat asupra rezervărilor și ocupărilor actuale.

Utilizarea unui astfel de sistem permite crearea unei baze de date proprii, pe baza istoricului rezervărilor. Aceste informații pot fi folosite ulterior pentru recompensarea clienților, prin programe de fidelizare personalizate in cadrul aplicatiei bonVito.

Aveți ocazia de  a interacționa cu toate aceste tehnologii în cadrul unicului eveniment dedicat exclusiv industriei HoReCa din România. De asemenea, programul cuprinde numeroase conferințe, workshop-uri și ocazii de networking. Mai multe detalii pe: http://www.horecainsight.ro/expo