Studiu de caz: Integrarea de sisteme Vectron in lantul de brutarii Panemar

Soluții moderne pentru business-uri de succes

Integrarea de sisteme software inteligente în lanțuri de brutării și cofetării

Avansarea rapidă a tehnologiei ne determină să acordăm o mai mare atenție inovației și în ceea ce privește domeniul industriei produselor de panificație, patiserie și cofetărie. Odată cu modificarea și completarea Ordonanței de Guvern 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat fiscale cu jurnal electronic, comercianții vor fi obligați să schimbe casele de marcat și, totodată, poate fi un moment oportun pentru a investi într-un sistem informatic.

Există și cazuri în care dorința de a inova are ca fundament creșterea business-ului. Și, din fericire, există și infrastructura pentru a susține această nevoie. În România, sistemele Vectron furnizează soluții software specializate, fiind implementate în magazine precum Panemar, Prospero, Simpa sau Bizo. Zilnic, reprezentanți comerciali din lanțuri de magazine din toată țara își gestionează vânzările și obțin rapoarte în timp real datorită sistemelor Vectron.

Recent, un brand de renume din industria panificației românești se numără printre acei clienți care și-au dorit să modernizeze modul de gestionare a resurselor și au crezut în eficiența sistemelor Vectron. Este vorba despre Panemar, un brand care din anul 1993 aduce pâinea zi de zi pe mesele clujenilor.

Dar inovația cere investiții de timp, iar încrederea se construiește în pași mărunți. Astfel, după mai multe întâlniri în cadrul unor târguri de profil din țară și din străinătate, Panemar se lasă cucerit de inovația adusă de soluțiile Vectron și decide implementarea sistemului în stadiu pilot, dotat cu trei puncte de vânzare în incinta magazinului Polus Center din Cluj.

În paralel, un alt produs pentru optimizarea managementului comenzilor oferit de către Vectron completează întregul sistem deja instalat în magazin. Discovery este o soluție elegantă ce reduce timpul de așteptare și notifică în mod discret clientul prin intermediul unui pager interactiv pe care acesta îl primește la achiziționarea produsului.

După aproximativ 3 luni de la prima implementare, sistemele au trecut testul, iar întregul lanț de magazine Panemar a adoptat tehnologia Vectron. Astăzi, nu mai puțin de 41 de sisteme POS, integrate cu pagere inteligente Discovery pentru fiecare dintre cele 22 de magazine Panemar facilitează munca agenților comerciali și eficientizează întregul proces de vânzare.  Raportul zilnic, disponibil direct de pe telefonul mobil le asigură reprezentanților Panemar o perspectivă precisă, în timp real, asupra performanțelor financiare.

Ca plan de viitor, BonVito, un nou produs marca Vectron pentru conceperea, managementul și integrarea de soluții pentru fidelizarea clienților se pregătește să facă parte din sistemele inteligente utilizate în magazinele Panemar. Rolul acestui produs este de a veni în întâmpinarea clienților într-un mod personalizat, conform comportamentului lor de cumpărare prin intermediul unor campanii de marketing ce au drept rezultate o retenție crescută a clienților și implicit, creșterea vânzărilor.

Puteți afla mai multe despre Vectron și despre cea mai bună modalitate de a integra sistemele inteligente business-ul dvs la cea de-a VII-a ediție Gastropan, precum și la târgul IBA din Munchen, din luna septembrie. Veți avea ocazia de a studia întreaga gamă de echipamente Vectron și aplicația de comenzi online, de a face cunoștință cu soluții ERP și, în premieră, de a intra în contact cu sistemul de fidelizare a clienților BonVito.