Panemar, cea mai mare companie de panificație din Transilvania, folosește produse Vectron în 31 de magazine

Panemar a luat naștere în 1993 și își are originea în două cuvinte: panificație și Mărăști, cartierul din Cluj-Napoca unde au sediul social și primul punct de lucru. De la un cuptor de cărămidă, în care se cocea pâinea de un kilogram, au ajuns să se extindă astăzi, pe toate străzile din Cluj-Napoca, având la bază tot aceeași pasiune pentru panificație și ingrediente simple și bune.  

Produsele Panemar sunt pregătite în fiecare dimineață, pentru a ajunge proaspete la clienți. Astfel, au ajuns să fie iubite de clujeni, care au o varietate de produse din care pot alege: pâinea se găsește în diverse feluri, de la clasica rețetă țărănească, până la pâinea mexicană; patiserie care îmbină clasicul cu cele mai noi ingrediente, iar colțul bistro din magazine cuprinde chiar și supe, sandvișuri și salate, care pot fi create după gustul fiecăruia.

“Pâine cu suflet”, servicii cu suflet

Atenția de a oferi produse și servicii de calitate, dar și o deschidere spre inovație, sunt ingredientele care au condus la o relație între Panemar și sistemele Vectron. Din dorința de a eficientiza procesul de cumpărare și a îmbunătăți satisfacția clienților, în 2014 au fost instalate primele sisteme POS Vectron. După 3 luni de la această primă implementare, întregul lanț de brutării a adoptat tehnologia noastră.

Cu sistemele Vectron, timpul clienților este valorificat

Sistemele POS dispun de integrare completă cu aplicația ERP Winmentor Enterprise, prin intermediul căreia se evită introducerea datelor de două ori în sistem.

O altă funcționalitate importantă în economisirea timpului, atât pentru personal, cât și pentru clienții în așteptare, o reprezintă pagerul. În cazul în care există produse care necesită timp de preparare, cum este cel al sandvișurilor sau al salatelor, clienții primesc un pager inteligent Discovery, care le va semnala când comanda lor este pregătită să o ridice.

Comenzile și stocurile sunt mereu în siguranță

Nu este necesară conexiunea la internet pentru ca procesul de vânzare să se deruleze fără probleme. Sistemele Vectron permit preluarea și finalizarea comenzilor offline, astfel încât să se mențină același flux de lucru și în cazul în care se întrerupe conexiunea la internet.

 

De asemenea, rapoartele de vanzari si gestiunea stocurilor sunt stocate în cloud, funcționalitate care le permite reprezentanților Panemar să aibă acces la stocul și raportul zilnic, în timp real și de oriunde se localizează, având astfel o perspectivă precisă asupra performanțelor financiare.